Společnost Element Logic instaluje první Pick-up Port na světě v novém in-store řešení společnosti thansen

Zbrusu nová prodejna thansen v dánské Kodani je vybavena systémem Element Logic a prvním řešením in-store na světě vybaveným portem AutoStore Pick-Up Port, který umožňuje plně automatické doručování zboží zákazníkům.

Společnost thansen byla založena v roce 1991 v Dánsku a dodává náhradní díly a vybavení pro automobily a jiná vozidla, a také kempingové vybavení a další vybavení pro volný čas zákazníkům v Dánsku, Švédsku, Norsku a Německu. 

Zákazníci se mohou těšit na to, že si výrobek objednají online a vyzvednou si ho téměř okamžitě přímo v prodejně – a to kdykoli během dne. A brzy bude totéž možné i v dalších prodejnách thansen. 

S prodejnou, která se nachází kousek od Kodaně, děláme první, ale zdaleka ne poslední krok na cestě k maximálnímu zákaznickému servisu, kde si jako zákazník můžete nakoupit a vyzvednout zboží kdykoli během dne. Žádné fronty, žádná pevná otevírací doba. To je budoucnost a my jako řetězec s ní začínáme právě teď,” říká zakladatel a generální ředitel společnosti thansen Bent Jensen o prodejně, která byla slavnostně otevřena 2. února 2024. 

Začínáme v Rødovre. V plánu je ale zavést podobné systémy v deseti našich prodejnách v průběhu roku 2024,” dodává. 

pick-up port element logic

Spotřebitelé překračují hranice 

Řešení AutoStore implementované společností Element Logic v novém obchodě thansen se skládá ze 14 robotů a více než 18 000 zásobníků. 

Navzdory skromné velikosti skladu se v něm nachází více než 32 000 z 200 000 položek společnosti thansen, protože sklad umožňuje mnohem efektivnější využití skladovacích prostor. To znamená, že zákazníci mají přístup k mnohem širšímu sortimentu zboží přímo v prodejně, protože zboží není třeba nejprve objednávat z centrálního skladu. 

Společnost Element Logic již dříve dodala největší dánský automatizovaný sklad se 100 roboty do centrálního skladu společnosti thansen v Middelfartu. 

Se systémem v Rødovre přesouvá thansen roboty přímo do jednotlivých skladů, což je určitá změna paradigmatu. Spotřebitelé neustále posouvají hranice dodacích lhůt a míry flexibility a vy jako firma nemůžete těmto požadavkům vyhovět, aniž byste přemýšleli o inteligentních, automatických řešeních,” říká Nikolaj Bjørn Eriksen, generální ředitel společnosti Element Logic v Dánsku.