Průběžná podpora a růst

Naším cílem je poskytovat zákaznický servis, který překoná vaše očekávání. Toho dosahujeme díky týmu podpory a servisu, který má rozsáhlé znalosti o vašem skladovém řešení a o tom, jak z něj získat co nejvíce.

Náš tým podpory je jednou z velkých výhod pro zákazníky společnosti Element Logic. Mohou vám pomoci prostřednictvím webových stránek, e-mailu nebo telefonu, když budete potřebovat podporu, ať už jde o AutoStore, software, řídicí systémy, zařízení, nastavení systému nebo opravy chyb.

Pomáháme vám růst

Máme také specializovaný servisní tým s techniky, kteří vám pomohou udržovat a provozovat vaše skladové řešení tím nejefektivnějším způsobem. Pracujeme proaktivně a neustále hledáme oblasti pro zlepšení všech řešení našich zákazníků, abychom jim pomohli růst.

Naši technici také provádějí plánovanou údržbu na místě, aniž by přerušili váš každodenní provoz. Každý měsíc můžete obdržet zprávu SLA s podrobným stavem vašeho řešení AutoStore.

"Abychom zajistili spokojenost zákazníků, využíváme kvalifikovaný tým vlastních servisních techniků a odborníků na podporu, software a logistiku. Díky tomu jsme agilní a schopni okamžitě pomoci. Naší filozofií je vyvíjet škálovatelná řešení, se kterými mohou naši zákazníci růst a která jim přináší užitek. Tak to děláme v Element Logic."

— Arnold Nielsen, Key Account Manager Element Logic Norsko
servis